Monday, November 23, 2009

အားလုံးကုိ ေက်းဇးူတင္ပါသည္။

ႏုိ၀င္ဘာ လ ၂၁ ရက္ေန ့က ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ ရဲ့ (၂၁) ႏွစ္ေျမာက္အခမ္းအနား မွာ ၀ုိင္း၀န္းကူညီခဲ့ၾက
သူအားလုံးကုိ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါေၾကာင္း အားလုံးရဲ့ ကုိယ္စား ဒီေနရာကေျပာၾကားလုိပါတယ္။


အခမ္းအနားသတင္းကုိ ေတာ့ မငယ္ႏုိင္ရ့ဲ ဘေလာ့ဂ္မွာတင္ထားပါတယ္။

2 comments:

  1. ကိုေအာင္ႏိုင္ ဘယ္မွာလဲ Youtube တင္မယ္ဆိုလို႔ ကၽြန္မက ေဖ်ာ္ေျဖေရး အစီစဥ္အတြက္ ေစာင့္ေနတာ။ ကၽြန္မဆီမွာ ရိုက္ထားတဲ့ ဗီြဒယိုေတြ တခုမွ မေကာင္းဘူး အသံလည္း မရွင္းလို႔ မတင္ခ်င္ဘူး။ ကၽြန္မရိုက္ထားတာတင္မကဘူး ေစာေက်ာ္ခြိက အနီးကပ္ သြားရိုက္ေပးထားတာေတာင္ မေကာင္းဘူး။ ဒါဆိုရင္လည္း ေဖ်ာ္ေျဖေရး အစီစဥ္ မတင္ေတာ့ဘူး။ ကၽြန္မက ဆက္လက္ေဖၚျပမယ္လို႔ ေျပာထားတာကို ဖ်က္လိုက္ၿပီ။ ကိုေအာင္ႏိုင္ တင္ျဖစ္ရင္ေတာ့ ျပန္တင္ၿပီး ညြန္းေပးလိုက္မယ္။ ကၽြန္မ ကင္မရာထဲမွာေတာ့ ေကာင္းတာ တခုမွ မရွိဘူး။ ဓါတ္ပံုေတြေတာင္ သိပ္မေကာင္းဘူး။

    ReplyDelete
  2. ကြ်န္ေတာ္လည္း ဗီဒီယုိ ဆရာ ဆီက အေခြကုိ ေစာင့္ေနတယ္။ မရေသးဘူး။

    ReplyDelete